Вас вітає психологічна служба закладу загальної середньої освіти!
Психологічна служба у закладі – це спільна діяльність соціального педагога та практичного психолога, спрямована на повноцінний розвиток особистості кожного учня.
Психологічна служба є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров’я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.
Зміст діяльності психологічної служби у закладі
Мета: сприяння створенню умов психологічного формування психічно-зрілої особистості з розвинутою самосвідомістю як основою для подальшого і професіонального самовизначення; забезпечення для розвитку рефлексивної свідомості та позитивної Я-концепції, створення умов для формування психічних новоутворень, що забезпечують здібності до самоідентичності, самоактуалізації.
Діагностичний напрямок
Мета: визначення рівня сформованості психічних новоутворень, що забезпечують можливості успішної соціально-психологічної адаптації та саморозвитку; вивчення рівня інтелектуального розвитку; вивчення рівня сформованості життєвих та професіональних планів.
Корекційно-розвиваючий напрямок
Мета: сприяння розвитку самосвідомості учнів як основи для саморозвитку, формування позитивного самосприймання і рефлексуючої свідомості; корекція порушень розвитку особистості учнів.
Реабілітаційний напрямок
Мета: допомога учням у післяхворобовий час адаптуватися до умов навчання у колективі.
Профілактичний напрямок
Мета: профілактика та попередження девіантної поведінки учнів, суїцидних нахилів.
Консультативний напрямок
Мета: індивідуальне та групове консультування вчителів з профорієнтації, проблем сімейного життя, міжособистих стосунків.
Просвітницько-методичний напрямок
Мета: розповсюдження знань про вікові особливості людської особистості, про вміння займатися врегулюванням конфліктів.
Зміст діяльності психологічної служби в роботі з важковиховуючими учнями
Мета: сприяти наладженню психологічного контакту з учнями «групи ризику», створювати і підтримувати у школярів бажання до самовивчення та самовиховання.
Зміст діяльності психологічної служби в роботі з обдарованими дітьми
Мета: виявлення учнів, які можуть бути віднесені до категорії «обдаровані»; допомога їм у прояві своєї обдарованості.
Коментарi